Vilken överraskning !

Hey allihopa !


Första dagen utan yrsel och illamående.
Tror jag kom fram till vad den kan ha varit då David kom med förslaget att lyfta mig i sträcka ryggen.
Detta kom han och tänka på eftersom jag hade väldigt dålig känsel
under mina fötter igårkväll. Fyndigt av min Dr David !

Knakade och sprakade utav bara f*n och sedan dess har jag mått fint !
Ljuuuvligt !

Fick en rolig överraskning idag då Y & P ringer och frågar vad vi gör.

Jag : Eum ..inget särskilt. Satte mig just med datorn.Vad gör du ?

Y : Jag sitter och tittar på erat lilla hus !

Jag : Ke ? Vad menar du ?

Y: Ja vi är utanför pucko :)

Dom åkte alltså från Luleå efter jobbet bara för att komma förbi och dricka kaffe och se på huset. Så gulligt !
Vi har velat att dom ska komma så länge nu så jag blev jätteglad.
Gjorde hela min dag ! :)


Sen har vi åkt och köpt lite nödvändigheter.

Finns verkligen tokmycket att se framemot nu i vår och sommar.

Ska göras om i sovrum & hall hemma, Plantera ute och påta i rabatterna.
Se hur kroppsformen blivit tills dess, Släkt besök från Usa.
Bröllop och resa till Österrike där även Tyskland & Italien ska hinnas med.
Stugan på Granön, och bara solen och värmen. Fi tusan va jag ser fram emot det !

Jag skulle vilja ha en sån här på altanen i sommar.






Dock svindyra - Men man kan ju alltid drömma !


Jeanette



bloglovin



Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj vill oxå ha... gud så ljuvligt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback