27 maj

Jepp har passerat min födelsedag och alla mammors och mostrars.
Hela min släkt har valt att fylla år i samma period och än är vi inte färdig.
Alex imorgon.. Fyller hela 11 år !

Jag hade en fin födelsedag.
Var på stan med mamma och åt luch och fick en presentkort inför premiär öppningen på Gina Tricot på Shopping.
Dom hade fina öppningserbjudande och jag fick massor för mina pengar.
Två par leggins , två toppar & två linnen för 500 kr !
Sen var det hem och fixa fika och tårta.

Pappa,Ylva,Mormor,Morfar,Robert,Sanna,Alex,Victor,Jenny,Linda, Daniel och Majsan har varit här.
Har fått jättefina presenter.. Bla.. 3 av mina Select glas från Boda Nova,BodyShop Parfym och Bodybutter, En Väggspegel som är skitsnygg, Presentkort på H&M, Två vinflaskor, Pengar, Blommor, Skor mm

Blev risig och mer förkyld på fredagen och har sedan inte orkat göra många knop!
Hann färdigt hemma och hallen och sovrummet blev jättefina. Är supernöjd och jag ska fota så ni får se sen.
Är bara trist att jag inte har någon före bild på hallen så man kan se vilken skillnad det är!

Tvättstuga idag då min tvättmaskin inte tycks centrifugera. Blir andfådd av minsta lilla då man inte kan andas genom näsan pga nästäppa. Ska ev iväg på stan och se om vi hittar nå present idag.

Nu ska jag se om man kan piffa till förkylda lilla jag så man blir representabel på stan :)


Jeanette


bloglovin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback