Idol Live


Ja imorgon är det Idol Live på Arcus och jag har givetvis biljetter !!!

Ska bli väldigt roligt även om jag vet att det kommer vara snormycket med folk.
Ganska stressande men man kan ju inte annat än infinna sig i det om det är så att man vill vara där.
Det är en One,s In A Lifetime grej så det är helt klart värt lite trängsel och stress.
Bara vårt sällskap inte kan komma nu... hade hänt en oväntad tråkig grej för dem :/

Och på lördag har vi en spelning. Bara jag och David !
Den första spelningen med okänd arrangör och med högre gage.
Likaså stressigt och nervöst.... det är mycket nytt och vi ska hinna med en  hel massa på kort tid.
Äsch jag blir ju stressad av att bara tänka på vad som ska hända.... -Djuuuupa andetag-

Jag tror det kommer att blir jättebra ! :) Haha där kom mina stress tankar igenom i text.
Är gode bra på att göra en icke stressad situation till en stressig pga mina kontrollbehov.
Jag är den där... men asså...tänk om... wiiee.. det går inte... tjejen som man vill ge en munkavel ibland. ;)

Förresten så har jag provat den nya vita chokladen från marabou nu, Vintervit som den heter.
Det var en besvikelse måste jag säga. Vit choklad - Absolut, men äckligt söt och tjocka "höga"bitar.
Chokladen funkar bra till kaffe ..då blir det en bra brytning. Säkerligen en hit att smälta i varm choklad också, men som godis var det inte alls vad jag hade förväntat mig. +++


Sen har jag även hunnit prova det där sköljmedlet från Softlan som jag hoppades skulle påminna
om det sköljmedel som jag blev förälskad i och som var i limited edition.
Jag provade det lila

Ok... Det luktade inte som min förälskelse men det luktade riktigt gott.
Jag är nöjd och vet framöver vad jag ska köpa för sköljmedel för att få en god lukt som sitter i kläderna länge + att det luktar väldigt gott i badrummet då man tvättat ++++


Då vet ni det också... :P

Vi har förövrigt massvis med snö.. Och jag har idag *- trumvirvel-*
Skottat i typ en timme ! Jag skottade vid porten, altanen, och ute på parkeringen ..jävlart skrapade !
Gick faktiskt ovanligt bra med ryggen, vanligtvis blir jag sängliggande med sprängvärk.
Sen var jag ju tvungen att ta av mig vanten och bara känna på snööö.
Jag älskar snön och jag är enbart glad att den har kommit !
Får en superhärlig känsla i kroppen och jag börjar längta till juletiden då man får pynta
och lyssna på fjantig musik utan att behöva ha en ursäkt ;)

Jag hoppas den här julen blir bra !
Vet inte vart vi ska vara eller något ännu... men jag är rädd att det
blir en vanlig velig jul med dåligt samvete. Blir ofta så då man är uppvuxen med separerade föräldrar + att man ska klämma in D,s familj i detta också. Och gärna resten av släkten!
Tyvärr endast detta som tar bort lite av julglädjen.....

Det är tomt hemma nu... Eller alltså allt kaos är borta.
Hyrde ett släp och fixade iväg massvis med grejer, och snacka om befrielse sedan.
Wow! Nu är det jättemysigt hemma och jag eldar ljus som aldrig förr.

Dusch, Mat, Repa Musik... Ciao !


Jeanette


bloglovin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback