Skeptiker överbevisad


Åh - Jag har glömt berätta det jag skulle berätta sist jag varit hos frisören.
Jag provade Toppik...Hårfibrer som man sprayar på sitt hår för att få det att se tjockare ut.
Funkade verkligen på mitt hår. Kan även användas av de som har
håravfall eller som börjar få kala fläckar.
Jag har bara problemet med tunnt hår. Ibland om håret inte läggs rätt så kan hårbotten skymtas.
Och eftersom jag är mörkhårig syns det då huden skiner igenom.
Detta är en grej som jag definitivt ska beställa hem!
Jag är alltid skeptiskt mot sånt här och speciellt om det sålts på Tv-shop.
Handlar eller tror aldrig på sånt..... Men nu då jag fick prova och såg skillnaden !!
Bara att sätta litegrann i benan mitt på huvudet var en stor skillnad!

Det är små microfibrer som med statisk elektricitet fäster sig till dina hårstrån.
Gjord av organiskt keratin protein, samma som ditt hår, så är det helt ofarligt
och kan inte skada ditt hår.
Sätter sig inte i hårbotten och det faller inte av på dina kläder.
Tack vare att ditt hår ser tjockare ut och får mer volym så döljer
det genomlysningen av din hårbotten.
Hårstråna blir upp till 4 ggr tjockare och man ser skillnad på mindre än 1 min.

Jag är som sagt överbevisad - och glatt överraskad ! 
Toppik

Det är som en pump på en liten behållare. [Som en gammeldags parfymflaska du vet]
Och faktiskt inte så himla dyrt som jag trodde det skulle vara.

Så.. nu har jag berättat var det var iaf :)


Jeanette


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback