Utrymmesbrist = Kaos

Hallo !

Superseg veckostart...
Behöver en massa, men kommer mig inte för.

Middag hos Linda i helgen.
Dom har skaffat sötaste Terriern. Lilla valpen heter Valle :)
D på grabbafton igen.
Utgång på lördagsnatt - Hyffsat !
Var så laddad men allting blev fel.. eller ja inte som jag hade tänkt eller viljat att det skulle bli.
Sen var det tokigt jäkla mycket folk.

Sen följer jag nog på den evigt upprepade tråden - för gammal ...igen :P
Störde mig på massor ...då bla att det var öl-klibbigt överallt och att det var krossat glas och flaskor på golvet vilket gjorde det mycket bängligt att dansa då allt fastnar under skorna.
Dessutom är det ju farligt för tusan !

Detta tycktes inte störa mig förut.. Haha

Jag längtar efter en riktig fest .. och att få gå ut å bara släppa lös och dansa.
Det som var det bästa med lördagen var att jag och David fick shaka lös och det var efterlängtat.
Jag hade glömt hur mycket jag älskar att dansa !

Harry Hamster springer i hjulet igen!
Tror han fattat hela grejen med det där stora hjulet som är i hans bur.
Great !

Snart är det dags för nya Grey´s avsnitt.
Faan bästa serien ever.

Idag är jag tvär och sur.
Finns flera anledningar till detta men framför allt att vi aldrig får något förråd och lever i kaos just nu och sen några månader tillbaka.
Står 2 st 90,s madrasser i vardagsrummet. En hamsterbur på golvet, Loppisfynden, Tradera kartongerna, en ny inplastad bäddmadrass, och en fåtölj full med kläder.
I sovrummet står det dubbla tv apparater.. dvs den gamla med hörnskåpet står kvar.
Känns svårt att flytta den då det inte finns någonstans att ställa något av det.
Förrådet/Dator rummet är fullsmockat med grejer såpass att det nästan rasar ut.
Tror ni man behöver ett förråd ?
Åså nekar Lulebo ? Jaha vissa får men inte andra ?
Jaha ny regel ..sen närdå ? Jaha men vänta .. man får ställa sig i kö på ett områdeskontor av 3st?
Inte de andra ? ...Det har en annan regel ? Inom samma fastighetsägare ?
Grymt irriterande och frustrerande.
Speciellt då man väntar besök till helgen. Jag vill ju inte att det ska se ut såhär då.
Får väl se om det går att lösa. Jag ska försöka riva ut förrådet imorgon
och se om det går att göra nånting åt detta kaos!
Svårt att sitta hemma och njuta och slappna av då man aldrig kan få fint för ögat. *pust*

Helgen efter denna är det roligt skrivet i almanackan. <3


Hörde nyss en reklam där man säger "Rauter" till Router .
Det där förvirrar mig. Jag var bombsäker på att det heter "Roter"
Rauter lr Roter ?
Vad säger du ?


Jeanette



bloglovin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback