Förresten ;)



Jag sökte den nya Marabou chokladen på Ica Maxi igår men icket..
Besviken tittade jag efter annan vit choklad och hittade två styckna från Lindts choklad.




Lindt Petits Desserts Mousse Au Chocolat
Denna vita med någon typ av vit choklad mousse i sig var TOKIGT god !
Slurp sa det och så var den slutt !



Lindt Petite Desserts Créme Brûlèe

Kan inte säga något negativt om denna heller.. Finns visserligen kvar choklad i skafferiet men det berodde inte på att den var dålig utan att jag nyss tryckt i mig en hel chokladkaka :P
Den här hade ju inget fluff mousse i sig utan mer lite småknapriga bitar inuti och jag upplevde inte denna lika enformig och lika söt.
Båda två får 9/10 ¤ Stjärnor av mig

Sen måste jag även fortsätta på tråden Limited Edition jag skrev nyligt...
Hittade nya sköljmedel från Softlan som visseligen inte var det där som jag blev
kär i utan nått helt nytt. ( Det jag blev kär i förut hette Softlan Ultra Magic Ilusion)

Dessa två heter :



Softlan Ultra Arome Therapy
Passion
Relax

Relax påminner om den doften från deras Limited Edition dock inte alls detsamma.
Och den röda luktar JÄTTEGOTT i flaskan men frågan är ju hur dom luktar på tvätten.
Sällan det luktar som i flaskan då man tvättat... Den gamla luktade ännnu goooodare ..FAN !
Hela badrummet luktade himmelskt efter man använt Magic Ultra Ilusion och det är omöjligt att få tag på det igen.
Dessa två ovan har mycket att leva upp till :D

Återkommer med åsikt.
Då vet ni... Ciao ;)


Jeanette

bloglovin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback