Lite nervis

Tjosan !

Sitter och sminkar mig .. Funderar om det är någon vits att fixa håret.
Ska iåka iväg till frissan snart och göra slingor.
Så spännande.. Har aldrig färgat håret hos frissan.
Ska visa resultatet i kväll *promise*
Är det löjligt att vara lite nervös ? :)

Blev en massa nytta gjort i lördags.
Jag fick nå ryck å städade hela kvällen & natten.
Rensade och organiserade i lådor och skåp.
Rensade ytterligare kläder och även lite prylar.
Diskade , plockade, hängde hyllor i badrumsskåpet
och gjorde fint där inne, osv osv
Kände mig riktigt duktig efteråt ! :)
Har dock inte rört kameran för att fota nå kläder till Tradera ännu...
Behöver en spark där bak så jag kommer igång.
Kick me ? ;)

Badrummet har fått sig en ny färg sen sist.. Inte grön/svart
utan turkos/svart nu. Ska fota lite åt er sen.
Jag trivs så bra hemma nu. Känns lixom färdigt på en hel del ställen*skrattar*
Men snart vill jag väl ändra på det också då jag får nån ny fantastisk idé.
Önskar jag inte vore så jäkla färgbunden. Eller matchnings bunden.
Skulle vilja blanda mer färger för en gladare känsla men då blir det för
plottrigt för mig. Har för lite rum att inreda :)
Vill ha ett indiskt/marockanskt rum, ett 60-tals rockabilly rum,
Ett classy rum med sal känsla, ett shabbychic ... haha skumt hus om man
skulle ha ett tema i varje rum. Eller coolt ? Vem vet...

Nu har naglarna torkat så nu ska jag spackla färdigt trynet ;)

Jeanette


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback