Lördagsgodis


Och inte ett jota planerat. D ska ut med boysen vilket jag verkligen unnar honom.
Jag hoppas han får en kanonkväll trots att han är lite mosig fortfarande :/

Jag behöver FORTFARANDE göra nytta såsom tex fota dessa jävla tradera auktioner men jag har inte den minsta lust. Guuud vad allt ska gå segt den sista tiden!
Jag är rent leds på att vara lat å slö. Vill vara aktiv och åstakomma en massa bra saker!
Varken jag eller D känner oss piggelina ännu. Ligger liksom på gränsen till febersjuk hela tiden.
Ömmar i leder & muskler. Hostar & snorar.
Känns som om man hellre blivit riktigt sjuk å få bli över med det än att ha det halvtaskigt en lång jäkla period. Jag behöver energi och sprätt i benen ! :)

Har tjuvstartat med lördagsgodis.. Hmm alltså jag har inte regeln lördagsgodis men vad jag menar är att jag sitter och trycker godis direkt efter frukosten :P

Jag har fasen kommit in i nån period då jag äter godis som en jäkla tok!
Borde man inte ledsna ? Jovars det gör jag, men jag fortsätter att äta trots att det knappt smakar gott mer. Pucko? Javisst.. och fet blir jag säkert också !

Äsch.. jag e hyffsat obrydd faktiskt!
Tycker om min kroppshydda precis som den är just nu faktiskt ...
Det är stora ord från lilla jag... Men man har ju fått kämpa toklänge för
att kunna ha de ärliga känslorna om sig själv.
Ibland undrar jag hur man hade sett på livet om man vuxit upp med mera sjölvförtroende och
mera jag ego känsla. Det får man ju aldrig ett svar på även om jag tror att det
hade gagnat mig och gjort många saker annorlunda.
Men en dag så får väl jag/vi ansvaret för ett annat litet liv och då ska jag försöka
göra allting så bra jag bara kan för den lilla människan.


Kanske kommer ett litet inlägg ikväll om jag inte kommer på nått kul att fördriva tiden med.

Nu ska jag gå å pilla D i näsan ! :D



Buuusa - Craaazy !


Jeanette


bloglovin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback