Personlig Kalender

 


Önskefoto har nyligen lanserat en ny produkt – en personlig kalender. Kalendern kan du designa själv med din egen text på framsidan, favoritfärgen på text, omslag och inlaga. Innehållet formar du precis som du vill med namnsdagar, helgdagar, klockslag och olika moduler för exempelvis träning, väder m.m. Kalendern är i formatet 15×14 cm, alltså perfekt att stoppa ner i väskan. Du hittar mer info om kalendern här

 

Jag är med i en tävling på Malins Blogg. [Malin I Form]

Där kan du vinna en sån här personlig kalender!

Surfa vidare och ge det en chans du med !

Tävlingen avslutas den 31:a oktober kl. 18.00

TÄVLING

Jag hoppas hoppas hoppas *Håller tummarna*

Sen jag såg en sån här kalender som en bekant hade har jag velat ha en.

De har smart upplägg och är jättefina!

Jeanette


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback