Intelligens bestulen ?

Har inte fått några kommentarer på något av mina nya inlägg.
Är ni kvar där ute mina få, men väldigt goa läsare ? :)



Händer mycket just nu.
Ganska stora saker egentligen!
De gör mig väldigt glad,men samtidigt lite spänd.
Jag är förväntansfull inför vad som komma skall - Nyfiken - Otålig !
Vågar inte hoppas på för mycket.
Nu vill jag ha förändring ! Nu Nu Nu ...

Ganska kluven över just en sak och jag vet inte om jag ska okej,a eller gräma mig.
Just idag ids jag inte gräma mig i allafall.
Jag tror inte ens det är nått som är vettigt att gräma sig för..eller va fan.. jag vet ju det t.o.m!
Step by step [ Oooh babieee -NKOTB- - Jag var bah tvungen! - Walk down memorylane ]
tar jag mig dithän jag vill ! Vore bara så naaajs om det kunde gå fortare :)

Känner mig stark!
I alla fall idag ...Och det är ju alltid något :)

Nattflummar här ....*trummar med fingrarna*

Minns ni NKOTB ? [New Kids On The Block]
Lyssnade på några av deras låtar på Spotify för inte allt för
länge sen och fan så jävla kassa låtar alltså !
Ändå var det ju den bästa musiken ever made av de
snyggaste killarna i världen ♥ då jag var typ 8-9 bast.
Tur man lär sig så länge man lever.....
Kan ju dock med all säkerhet säga att jag absolut inte var ensam med
denna fett kassa musiksmak iaf!
Min favvo var Joe[Blond &Blåögd]
Nick i Back Street Boys , Leonardo Di Caprio som skådis.
Man kan med andra ord säga att jag hela livet och även än idag är svag för
den lite pojkiga mannen med blå ögon och ljust hår.
Har genom livet bara haft en pojkvän med mörka ögon och mörkt hår.
Blir väldigt sällan genom att bara spana in ,attraherad av mörka män.

Det där lät ju ytligt... Insidan är viktigare än hår och ögonfärg.
Utseende spelar alltid roll men inte så att man e så galet petigt
att både hårfärg och ögonfärg måste vara som man föredrar för att känna attraktion.
Mr D är ljus men inte blond-blond och är nog snarare manlig än pojkaktig.
Däremot kan jag stoltsera med att jag haft tur med det att Mr D har
fantastiskt vackra ,busiga,glittrande blå ögon att kära ned sig i.


Jag inte alls trött och faktiskt ganska rastlös
trots att jag blev väckt av ett mycket mystiskt
och oväntat samtal med många eeehh...öööh...jaha ljud !
Egentligen roande, men jag blev besvärad.
Hatar att bli väckt av telefonen. Men vet ni vad ?
Nästan alla säger ju - Neeej vid frågan - Sover du ? i ett sent/tidigt
samtal om man låter seg på rösten. Totalt ologiskt men som även jag svarat förut.
Då man väl bestämmer sig för att svara sanningsenligt och hoppas
på förståelse så plöjer ju människan bara på och jag
hinner yrvaket knappt uppfatta hälften !

-Vad gör du ?
- Sover !
-Jaha *Tystnad* Vad gör du nu för tiden då ?
- Ehhh sover !

Men fattar geniet att man vill sova ?
NÄE !

Men det kommer ju alltid finnas dom som inte har
"alla pomfritt på tallriken" så att säga ,så det är ju bara skratta åt eländet !
Men mer intelligens befriat samtal som löpte efter svaret har jag då aldrig varit med om!

Yepp *trummar med fingrarna*

Sen borde det faktiskt inte heta Intelligens BEFRIAD ? Eh lixom befriad från intelligens ?
Näe tacka vet jag mitt egenhändigt ihopknopade uttryck intelligens bestulen!
Eller hur ?

*Trummar med fingrarna & ser mig omkring*

Bara skit på Tv....

Har en hamster som från början hette Börje men det kändes inte rätt för oss *skrattar*
Han heter nu Harry Hårfager den III och är gravt
självmordsbenägen. Hoppar, ramlar två plan i buren, Hoppar från skrivbord.
Det bara smäller i buren då han ska hoppa som en kanin mellan hyllplanen i buren.
Nåja skitsamma - Söt men dum!
Den stora nyheten är att puckot äntligen fattat vad det stora hjulet i buren är till för.
Han har visserligen snurrat på det förut fast på ovansidan [ Från den andra våningen i buren ]
Idag hajade han hela grejen lixom  *Applåder*
Han ser asrolig och väldigt osmidig ut men ... Harry springer... !!
Och t.o.m såpass att D var tvungen att smörja hjulet.

Dagens största nyhet ! Otroligt smaskiga skvaller va ? *Harkel*


Försäkringsgubbarna på Länsförsäkringar är förressten inte riktigt navlade.
Orkar inte dra den aktuella historien, men dom kan inte ens identifiera rätt bilmodeller.
Och vem fan är det som vandaliserar ? *p[¤/iii&¤@=)p*


Fan nu fick jag kli i ögat!
Allergi då jag träffat katter idag. Jag skulle ju gå å bli pälsdjursallergiker !
Jag vill ha en katt .. *tjura*...
Vet nån för övrigt hur det här med pälsdjursvänliga katter & hundar är?
Vad heter dom raserna ? Har hört att Sibiriska katter ska vara allergivänliga.
Skulle så dödligt tokgärna få ha en katt igen!

Och funkar den där jäkla sprutan som folk surrat om ?
Den man får ta kontinueligt men med typ halvårs mellanrum.
Den är ju även för pollenallergi vad jag förstår
Nån som testat ?

Tell me plz !

Äh - Såhär kan jag ju inte hålla tills jag blir trött.
Gör ett försök med ett supersvårt korsord som man aldrig kommer på orden till.
Det brukar funka för mig, för då måste jag tänka så hjärnan kokar över och då blir jag så trött ;)

Snart helg :)
See You !


Jeanette




bloglovin



Kommentarer
Postat av: Y

Hmmm...imponerad av Harry´s mod :=)..Äntligen!



Frågan om man sover, när någon ringer är inte bara intelligensbefriad utan idiotisk, men ännu dummare är när dom inte har vett att säga; vakna du -jag återkommer.. // syns sen...kram

2010-10-29 @ 11:37:02
Postat av: Carolina

Jag är kvar. ;) vinkevink

Postat av: Helena

Jag har hittat hit igen :) Och jag har ny blogg btw!



Hmm, är du på smällen eller? Vad är det för planer? Nyfiken ;)



Kramis!

2010-11-03 @ 09:55:01
URL: http://www.nattstad.se/DampMona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback