Såhär vart det..


Har försökt fota så ni ska få se hur slingorna blev.
Jag blev jättenöjd .. dock blir man paff varje gång man ser sig själv i spegeln för det var länge sedan jag hade såhär ljust hår. Ovant men kul ! Håret fick mer lyster och liv :)
Det ser dessutom tjockare ut vilket jag uppskattar. Jag har tyvärr väldigt tunnt hår, vilket jag
ofta sörjer då jag får jobba arslet av mig för å få lite volym och fyllighet.
Tacka vet jag löshåret.. Men det är som svårt att använda nu. Lite för kort hår för det :P

Dagen har bestått av : Slö seg förmiddag med 3 klädbyten,Skoputsande,Frissan, Rusta en sväng och införskaffat två superfina julstjärnor och lite julgranspynt i form av glittrande istappar. Glasunderlägg för att skydda det nya köksbordet, en badrumsmatta,
rundborste och en drop-stop till vinflaskan.
Sen hem och göra middag - En supersmaskig korv i ugn med squash,rödlök,
bacon och vitlök. Potatis , lite sallad och en kall öl .
Lite besök & surr, en glass i soffan och nu nanna.

Köpte även ett nytt spray, wax och glansspray hos frissan.
Dom hade utförsäljning på ett märke som jag gillar.
Köpte ett Wax till Mr.D också. Han borde besöka frissan han också snart.. Pollisvarning AB ! :)

Ska senare berätta om en annan sak jag fick prova hos frissan som jag ska införskaffa
sen som passar dom med tunnt hår !  - Svincoolt !

Ska bara sätta in bilderna och skutta i säng sen.

Före :



Efter :



Jag ides inte fixa mig idag för att fota.
Syns kanske "spackel"skillnad från den övre bilden ? ;)

Nä nu borsta gaddarna.
Sov gott !


Jeanette



bloglovin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback