Egypten

Hej !

Har haft ett sådant "glapp" nu igen och det fullkomligt medvetet.
Jag tänker bara skriva då jag har lust... Om det känns som ett "måste" försvinner som
tjusningen för mig! Sen har det varit fullt upp dessutom.
Tänkte iaf berätta lite om vår resa.

Vi reste till Egypten ja... Det gick inge vidare !
Eller både och kan man säga... Väl framme på platsen och allt är underbart.
Obeskrivligt vackert, God mat, Trevlig personal och Varmt.
Vi fick dock bara ynka 2 dagar där innan Detur valde att göra evakuering.
Förkortad resa med en massa svammel och besvikelser.
Detur kommer jag aldrig att resa med igen !
Dålig information, Ingen reseledare på hotellet ( Alla andra bolag hade det vid denna situation )
Ursäkter som är urkassa, och fortfarande ingen utbetalning för varken resan eller utflykten vi
bokade men inte kunde nyttja. En check på blommor á hundra kr - Wow ?




Detta var utsikten från våran terass !



Det var många baota båtar i marinan . Denna rymdes inte ens på bilden !



























Det var lite av det vi hann se på två dagar i El Gouna / Egypten


Jeanette



bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback