08- Ögonblick ( Tar en till )


Dag 01 – Presentera mig själv

Dag 02 – Min första kärlek

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Vad åt jag idag och Vad bjuder jag på för mat?

Dag 05 – Vad är kärlek?


Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Ett ögonblick som förändrade allt

Dag 09 – Min tro

Dag 10 – Mitt favoritplagg

Dag 11 – Mina syskon

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Vardagslyx

Dag 14 – Den här månaden

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Mina förebilder

Dag 21 – Mina dåliga sidor

Dag 22 – Det här upprör mig

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 25 – Det här är jag bra på

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 - Det här ska jag bli när jag blir "stor"

Dag 30 - Min bästa grimas.


Ett ögonblick som förändrade allt !

Jag vill skriva ett speciellt ... men det känns allt för uthängande.
För er som känner mig nära kan jag ju säga -
Det går att laga med lim :) Lyser en lampa då ?

Finns många starka ögonblick som skett genom livet.

Den dagen mina föräldrar berättade att de skulle separera.
Givetvis inte ett lyckligt ögonblick , men oh så livsomvälvande!

Det ögonblick jag blev storasyster och fick se en liten människa som skulle vara min bror.

De ögonblick jag överlevt två livshotande situationer.

Den första gången jag såg Mr.D komma in i trapphuset. ( Glömmer jag aldrig )
Elefanter i magen .. Inga jäkla fjärilar ;)

Minns många speciella ögonblick.
Skräckblandad förtjusning,  Rädsla, Lycka, Tårar, Sorg , Kärlek .
Jag kan inte skriva ned alla men jag vet även att
det väntar en hel massa fantastiska & hemska ögonblick för mig att uppleva också ....
En del av de fantastiska kan jag nästan föreställa mig!



Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback