Nr 07 - Försvann

Då jag går igenom bloggen och kikar så ser jag att inlägget om
nr 7 på listan - Min bästa vän är borta !?!

Antagligen så har jag väl lyckats missa publicera knappen men det
kändes surt då jag skrivit en hel del.


Jag kan kort återge det hela :

Mr .D är ju min bästa vän , men då han även är min partner så
får han vika hädan för någon annan i denna kategori.


Min bästa vän är en tjej som jag har hängt ihop med i flera år.
Ändå sen högstadietiden för att vara exakt.

Vi har varit iväg på en hel del bus genom åren... Längtat efter att bli vuxna - Klivit in i vuxenlivet - och betett oss som om vi vore allt annat än vuxna. Har hänt en hel del genom åren och vår vänskap har hunnit vara både bra och mindre bra men vi har alltid följts åt och funnits där för varann.

Min bästa vän heter Linda !
Skulle kunna skriva väldigt mycket om vad vi haft för äventyr , men jag orkar
inte skriva ned lika mycket igen *svära*
Nu repa lite.
See Yah !



Jeanette





Kommentarer
Postat av: Linda

nå ..hade velat läsa allt =) härligt å få

tänka tillbaka ibland..=)



Saknar den tiden emellanåt..Love u girl!!

2011-01-21 @ 15:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback