Nyår & Födelsedag

Hej Hopp !

Nu är det ett nytt år - 2011 !
Nyårsafton spenderade vi hos mammsen i byn.
Vi åt tre rätters middag ,drack olika sorters vin och spelade sällskapsspel.
Fyrverkeriet i byn är ungefär lika stort som i stan.
Shit Pomfritt vad det small överallt.
Jag & Mr.D skålade in det nya året ute på området med en liten nyårs kyss.
Vi hade en riktigt trevlig kväll och avslutade i lagom tid.
Åkte taxi hem och satt och surrade en stund innan man fick vakna upp till
första dagen på det nya året. Så vad blir det för skillnad ?
Nja .. inget speciellt, men jag blir alltid uppfylld med lite ny energi och nya mål kring
nyår varje år. Och vi har tillsammans pratat om vad vi vill åstakomma i år !

Nu i onsdags fyllde Mr.D år !
Vi fick en hel del besök. Kirrade en smaskens Opera tårta.
Han fick fina presenter och på kvällen blev vi bjuden på hans favvo rätt
Tacos hos pappa & Y . Drack lite vin och sjöng Lips på X-boxen.
Spelade sällskapsspel och surrade.
Mr.D verkade nöjd med sin födelsedag och då e jag nöjd ! <3
Vill mestadels bara att han ska veta hur uppskattad och viktig han är för mig
och för oss alla runt omkring honom !
Vad vore min värld utan Mr.D ?

Han fick en hel radda med X-box,s spel av mig i present så idag har han
mestadels suttit och lekt framför tv,n.

Äsch.. bara vanlig uppdatering idag.
Har inget speciellt att skriva... Har en plan / idé men den vill
jag inte avslöja ännu... Det kanske inte blir som man vill iaf.

Hoppas ni hade en bra nyårsafton och att ni ser hoppfullt på det nya året
med nya utmaningar, glädjeämnen och erfarenheter.
U know - Life !

Nu ska jag spela Sims *wiie*


Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback