Tomorrow !

Hej hopp Pillesnopp!

Mr.D,s idé med pillesnopp ..jag lovar ! ;)

Imorgon smäller det ... Eller rättare sagt imorgon bär det av.
Är hemma nu och har spenderat dagen med att städa och fixa i ordning.
Åker till Skeå och övernattar, och lyfter från Skeå,s flygplats imorgon vi 16.00.
Det är så spännande och man är förväntansfull!

Ska plåga mig själv med epilatorn också så jag inte ser ut som
en hårig grottmänniska. Personligen borde jag inte använda
ordet plåga då jag faktiskt inte tycker att det gör ont alls.
Men jag tycks vara väldigt ensam med den åsikten ?!?

Enligt Yr.se kommer vi landa i ett 22 + gradigt
Hurghada där vi färdas med buss till El Gouna
och vårat fiiiiina hotell *wiiie*

På lördagen kan vi vakna upp med 24 +
som senare stiger till ungefär 26 +


En liten parantes
Sitter och tittar på Såld på Hus på 4,an och blir skitirro!
Det e nått med ljudet ... det tonas ned .. och ibland försvinner.
Skitkul då man verkligen vill se ett Tv program


Nåja.. graderna ser lovande ut och vi har säkert
packat aaaalldeles för mycket kläder :)

Wow... *klia sig i huvudet*
Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig ... Oerhört spännande och
faktiskt ett mål som uppfylls då jag drömt längtat efter detta ungefär hela mitt liv!
Ett mål som nås :D

Att sen få komma hem och hämta hem Dalwhinnie.
Detta är en riktigt bra tid i mitt liv måste jag säga.
Jag är så kass på att leva i nuet, men jag ska försöka njuta allt som bara går!
Jättemysigt att få kommentarer som - Det är ni värda, Detta förtjänar ni,
Ha så roligt så ni skrattar nästan jämt ..

Blir som varmt i lillhjärtat då ♥

Nu ska man fylla buken med lite fläskfilé och goo sallad.

Puss på er !
Håll ställningarna medans vi är borta :P


Jeanette




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback