All Star


Var och käkade middag på restaurang igår.
Valde att gå på All Star där vi vet att det finns mycket roliga rätter
att välja mellan. Vi åt som två små grisar och det var väldigt gott !
Förutom efterrätten !?!? konstigt nog. Choklad glass med vit choklad sås.
Låter toppen med glassen smakade starkt av kakao ( Blä! ) och den vita
chokladsåsen försökte vi lokalisera utan framgång.
Varken smaken eller utseendet av vit chokladsås fanns!
Sen smakade kaffet APA !
Mr D tyckte ju givetvis tvärtemot mig att kaffet var gott, men han har
väldigt konstiga smaklökar ibland :)

Hur som haver väldigt trevligt och gott !

Förra fredagen var jag och Linda ut och svirade.
Finns bevis på Olivers sida.
Hittade precis en vimmelbild!




Hade en jättetrevlig kväll !
Det var väääldigt länge sen jag var ut och jag dansade nästan hela kvällen.
Hade galet ont i kroppen dagen efter ...Varenda muskel ömmade !

Begravning idag - Jag valde att avstå.
Farmors syster har avlidit och jag kände att jag
kanske ville komma på hennes begravning då jag inte kunde
vara på farmors, men samtidigt så kände jag inte Judith.

Ikväll är det Melodifestival och Hockey.
Just nu sitter Mr.D och spelar in lite gitarr.
Vi hade tänkt spela in lite fler låtar :)

Grejsar lite med Katie Perrys nya Fireworks b.l.a

Fotade Dahlwhinnie igår så det kommer bilder på henne senare.
Lyckades få bilder där hon inte blundande eller fick lysgula ögon .
Dock inte det lättaste att hinna fota henne de milli sekunder hon sitter stilla :P

Nu ska jag spela nå skitspel på fejjan.


Jeanette



bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback