Hur enkelt som helst ?

I need to fix my nails !

Verkligen.. men jag har ingen inspiration och inget roligt nagellack.
Funderar på vanlig fransk manikyr som jag oftast kör.
Ska prova en ny metod och se om den funkar.

Depend,s Manikyrpenna





Har gjort ett prov på en nagel och jag måste säga att det ser mycket lovande ut.
Den har fått fina omdömen och skojar du vilken förenkling då man ska göra fransk manikyr !?!?
Funkar detta så blir jag myyycket tacksam över att slippa allt kladd med vanliga nagellack i hundra lager!
Denna penna finns förutom i vitt även i guld och silver om man vill göra en lite roligare manikyr.
Naglar e kuligt ! Önskar bara mina kunde sluta skiva sig vilket de aldrig gjort förut.
Funderar om jag har någon vitaminbrist ....





Vill även passa på att tipsa om såna hära smarta "innerväskor"



En liten innerväska med massvis med fack att organisera allt i som man har
i sin handväska. Lättare att hitta och hålla ordning + att då man byter väska ..så lyfter
man bara ur denna och vips... fort var det gjort !
Jag vill ofta byta väska men drar mig för att bängla med alla saker i alla fack
och rensa igenom allt så jag ids helt enkelt inte.
Vilket är ganska knepigt då jag har massvis med väskor som jag vill använda
men lixom inte hinner , som bara ligger och tar plats i nån låda eller skåp.

Skulle egentligen vilja sy en egen i något roligt tyg som håller bra stadga.
Men jag är så totalt kass på det och har inte tålamod att sitta och tråckla vid den
där helvetes maskinen så det är nog bäst att undvika.

Kanske mor eller svärmor vill hjälpa mig ? ;)

Dom finns givetvis att köpa också.
Har tyvärr ingen länk att bjuda på.
De jag sett har jag sett på auktioner på Tradera.




Kommer förresten att lägga upp nya auktioner på Tradera inom kort också.
Litet smakprov på vad som ska säljas.









Hojtar till här då jag lagt upp mina auktioner!


Jeanette


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback