Jaaaaa !

Mr D har lagat tvättmaskinen ! ♥
Så otroligt skönt att slippa springa till tvättstugan mer.
Min rygg går av, av allt konkande och det blir en jäkla massa springande
fram och tillbaka då man alltid väntar in i det längsta med att tvätta.

Whinnie gillar Djugelvrål klubba ?
Alltså saltlakrids ?
Hon ska vara med oss i duschen och älskar att plaska med vatten.
Har en del bilder jag ska bjuda på sen.
Hon är iallafall en udda kissemisse kan man säga :)

I helgen firar jag och Mr.D 2 år tillsammans! ♥
Ska bli mysigt :) Vi ska hitta på något speciellt men vi vet inte riktigt vad ännu.

Jag är verkligen sämst på att uppdatera bloggen ... Mitt intresse har helt enkelt svalnat.
Men ni kanske tycker det är kul med inlägg lite då och då iallafall ?


Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback