Jag vill haaaaa !


En Bänk till sovrummet som ska stå i sängslutet.
Enfärgad toppklädsel i neutralfärg.

Give me ! :)
Har försökt få Mr D att bygga en...
Han skulle kunna om han ville men han har nog inte lika stort sug
efter en bänk / kista som jag .
En kista hade nog varit ännu bättre... då kan man pula ned alla
prydnadskuddar där då man har obäddat.
Dom ligger alltid och gör ett stökigt intryck på fåtöljen i sovrummet då
det inte är bäddat. Jag ids faktiskt inte bädda varje dag!




Shit så coola stövlar!
Jag ångrar bittert att jag inte bjöd då jag såg de på Tradera.
Har ingen aning om vad de har för märke eller vart man kan köpa dem.
Har du ? PLS Tell me



Två av dessa sängbord för att få mer förvaring.
De som står där nu har en pytteliten låda och en hylla.
Man rymmer nada !
Dessa skulle passa perfekt till sänggaveln.



Vill ha detta vardagsrumsbord.
Valnöt eller ek ...Vårat är så slitet.
Jag vill absolut ha ett fyrkantigt bord.



Och så vill jag ha Sommar Polly !
En helt omöjlig önskan att fixa... Men jag drömmer om dessa jäkla
godisar och minns precis hur de smakade i munnen.
Men ni ser ju högst upp i höger hörn...Limited Edition *suck*

Jag skulle faktiskt behöva sluta leva som en godisråtta.
Beach 2011 comin up !

Vad säger ni om nått i denna stil ?



Hon är SÅ vacker !


Jeanette

bloglovin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback