Kl 01 en Lördagsnatt

Hello !

Vilken konstig lördag det blev.
Åt våran supergoda egen marinerade fläskfile & sallad med rödlök och mozzarella *Slurp*
Whinnie fick Rödspätta i Bechamelsås i mousse form.. Vadå lyx ? :)
Sen somnade lilla jag och sov aaaalldeles för länge.
Missade "Mello" och hann bara se en kort stund av hockeyn.


Whinnie kollade också på hockeyn och försökte fånga pucken.



Somnade med "Whinnie" the Cat på bröstet och det var visst någon som fångade oss på bild :)



Dygnet är helt upp och ned och trött är man ju knappast.
Vi bestämde oss för att roa katten ett tag och sen ska vi äta lite chips å se film i sängen.

Finns ju inte sådär överdrivet mycket att göra mitt i natten!

Hade egentligen velat ha en aktiv lördag och jag hade en massa idéer
men vi får väl ta igen det senare!

Skulle b.l.a vilja åka och bada på något av äventyrsbaden inom kort.













Lite bilder.... Visst är hon fin ?
Våran lilla bebis ♥

Nånå... Nu ska jag ta bort sminket å så ska vi krypa ned och mojsa framför en film.
Trevlig helg !


Jeanette





Kommentarer
Postat av: Carolina

Har också en såndär dress i grönt som du hade på en bild. :P Våra kissar får också Rödspätta i Bechamelsås i mousse form, lite då och då. Bortskämda katter. :) Fin hon verkar eran kissebäbis! Vi har ju själv tillökning på 1 katt sen jul... Mys med katter. =)

Postat av: anki

Vilken jättegullig myskisse ni har skaffat.Puss o kram

2011-03-08 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback