Glad Påsk

Jepp, vi har haft en glad påsk.
Varit i stugan och myst i solen framför en brasa. Druckit påskmust och kört lite skoter.
Ätit himmelskt god mat med släkt och vänner och ätit mycket godsaker.
Skönt att vara långledig med Mr.D och bara njuta av att vara tillsammans utan en massa "måsten".

Det är mycket som händer och sker just nu, och jag är imponerad över att jag lyckats "glömma" allt över påsken och bara haft det mysigt!

Magen växer och pyret håller igång i vanlig ordning. Helst på kvällstid då jag ska sova :)
Vi har fotat magen igår ,så snart kommer det en ny bild här på bloggen. Det börjar bli svårt att röra sig nu, och att ta på sig strumpor, tvätta sig på baksida lår, och ta upp saker från golvet börjar bli kämpigt.

Idag har jag "snöat in mig" på namn... Vad ska pyret heta ?
Har du något fint förslag ?

Har en lista med en massa fina namn. Jag upplever dock att det är lättare att hitta tjejnamn av någon konstig anledning. Vi har ett solklart tjejnamn, men på ul trodde de ju att det var en pojke så det känns ju mer aktuellt att spåna på pojknamn.

I veckan så har jag tvättat och strukit babykläder som en tok. Har nu en hel byrå full med storlekssorterade kläder. Dock lite av just storlek 50 av någon konstig anledning.
Har skrivit en lista att bocka av med resterande baby grejs som behövs och även grejer för mig.
Ammningsbh,ar och sånt... Det är ju väldigt svårt att veta vad tusan man drar för storlek då mjölken runnit till?!?
Ska man ändå köpa ammnings bh innan eller ska man vänta tills efteråt ?
Men orkar man ränna på stan och prova bh,s då ?
Ja... I-lands problem ni vet :)

Nu har jag trötta ögonlock *gäsp*
See yah !


Jeanette










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback