Framsteg

Elton har tappat sin navelplutt och vi har bytt blöjstorlek till en 2,a.
Vägde igår på Bvc 4880 gram . Han har alltså ökat 200 gram sen i tisdags. :)
Sen är jag nästan bergis på att han försöker bjuda på sitt smalj utan att det är gas relaterat. Han log till pappa flera ggr i rad igår, och det var då man gjorde nå kuliga ljud som han reagerade.

Vi har fortfarande inte fått någon dygnsrytm. Jag tror jag måste skriva upp lite hur dagarna ser ut för att få rim och rason på det hela. Jag är helt dagvild och minns inte vilken dag och vilken tid som han åt & sov osv.
Det hade varit toppen om han kommit med en manual ;)
Just nu ligger han i soffan & är på topphumör med hicka och filosoferar.
Sista lediga dagarna med familjen *suck*
På måndag börjar Mr.D jobba igen och det känns inte alls nå roligt! :(
Nu ska vi äta sen frukost. Jag håller på att hungra ihjäl.


Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback