Loppis


Idag har vi varit på bagageloppis på storheden och en uteloppis i kyrkbyn.
Köpte bara lite kläder till Elton och nån leksak.
Dock mysigt att få gå på loppis då jag inte orkat det i mitt höggravida skede.

Mr.D,s andra bror med fru & barn kom på besök idag.
Vi har fikat och surrat och de har nyss åkt hem. Fick en jättegullig lampa i form av ett spöke.
I torsdags kom en av hans andra bröder med fru och barn och farmor på besök.
Vi fick en ganska "egen" men mycket användbar och rolig present i form av
Blöjor, Våtservetter, Minifom (För magen) och Babyshampoo.
Sen hade även barnen ritat fina teckningar och hade broderat en fin tavla och sytt en "leksak".
Så söta :)

Nej , nu blev Elton hemsk missnöjd så jag får fortsätta detta inlägg senare.


 Sådär.. lite käk så vart det bättre:)

Som sagt... fyndig present tyckte jag. Tusen tack !
Här kommer en bild.



Lägg märke till svårt konstig min på Whinnie ( Katten ) i bakrunden ! Haha
Katterna är inte jättenöjda över det nya familjetillskottet ännu.
Gaston är nyfiken och tycker han är spännande, Whinnie tycker bara han är obehaglig och lite äcklig.
Hon går inte i närheten av honom.
Sen får de ju inte sova med oss i sovrummet längre heller... och det gillar dom inte !


 Elton har varit grinig hela eftermiddagen *suck*
Vad man än gör så tycks det inte hjälpa.
Han får ju ändå sina magdroppar nu också ?!?
Han är så svår att söva. Envis som bara den och vägrar blunda.
Då han väl somnar och man lägger ned honom så tar det 5 min så börjar han "gnorka" igen.
Man kan få göra denna procedur 3-4 ggr innan han väl somnar. Då han väl somnar kan man ha försökt söva honom i två timmar... så då börjar han vara hungrig igen!
Vi har båda två sömnbrist och jag längtar sååå tills vi får till någon typ av rutin så man vet i förväg på ett ungefär hur dagen och natten kommer att se ut. Det är omöjligt att veta då man ska hinna sova som det ser ut nu!
Nåväl, han har ju sovit då vi var på loppisarna idag.

Nu..20.30 ska vi försöka få i oss nått att äta.
Första målet riktig mat idag ! :(


Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback