Oh ..äntligen !

Idag fick vi äntligen lillen att sova under tidig dag ( Och inte allt under kvällen )och har fått massvis gjort hemma.
Nu är det städat och fint och det är sååå skönt att mysa på hemma då det ser fräscht ut !

Matlagningen är ingen hit såhär i början. Trots att vi gjorde matlådor att ta fram från frysen så går det segt.
Visst är det skönt med "lat mat" från frysen eller en restaurang såhär då allt är nytt, men jag längtar efter "riktigt" mat. Mr.D är den som står för maten såhär i början och han har gjort det superbra!
Nu börjar jag dock komma på fötter ordentligt igen och jag tror mitt blodvärde är ok nu, det känns då bättre iaf..+ att jag inte behöver painkillers mer som sagt. Hade ett blodvärde på 83 då jag lämnade BB och de var förvånade över att jag inte kände mig yr eller så.
Borde kolla upp detta men jag har glömt att ringa om detta på mornarna då jag sovit så kasst !

Idag ska jag fixa nå enkla småpizzor med sallad.
På tal om "mat" så luktar det sur jäkla fisk in genom balkongen... FY FABIAN för denna jäkla surströmming.
Jag mår rent illa ! Babybajs luktar supergott i jämförelse med surströmming.

Supermysig dag har vi haft iaf. Hunnit plocka undan och dona. Tvättat och vikt in ren tvätt. Dammsugat och kört en diskmaskin. Jag & Mr.D har t.o.m hunnit kramas lite ♥ Nu hoppas vi på en natt med lite mera sömn.

Jag är ganska nervös inför då Mr.D ska börja jobba igen och hur det ska gå för mig och lilleman ensamma hemma. Samtidigt ska det bli mysigt att bara vara vi två också. Nytt & spännande .. och lite skrajsigt :)

Nu ska det fixas nå käk. Både till oss och till lillen.
See yah !


Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback