Envis

Hej hopp!

Idag har jag mest skruttat runt hemma. Duschat , ätit gott då Mr.D insisterade på att grilla , käkat karra, haft mammsen på en snabbvisit, osv.
En ganska skön dag även fast den varit väldigt lugn!
Fick inte alls sova inatt . Varmt nått så kopiöst och så har katterna väckt mig flera ggr i morse.
Har i allafall vaknat säkert 10 ggr och haft svårt att somna om.
Trygghansa ringde imorse också och jag vet vad de vill ,så jag är glad att jag inte svarade.
De vill att man ska förlänga barnförsäkringen som bara gäller till bebben är 6 mån och dom räknar väl med att våran bebbe kommit nu.

Känns ju som sagt skitjobbbigt att behöva säga nej på frågan om bebis hela tiden!

Om bebben inte kommit på söndag och jag får åka på BB. Då blir jag förkrossad om de inte sätter igång mig!
Jag förstår inte varför jag skulle få vänta men just nu vågar man inte hoppas på nånting med rädsla för att bli besviken.

Fortfarande inga direkta känningar på att nått stort är på G .
Hinnsvepningen verkar inte ha haft stor verkan alls *suck*
Varför är han så enviiiiis ?

Tvingade Mr.D till frissan idag med motiveringen att bebben kommer inte förrän han har varit och klippt sig så han kan vara snygg på sina pappa bilder :P
Vi får väl se om det stämmer då -för nu är han nyklippt och mamma & lillebror säger att han kommer imorgon/idag då kl är över 12 !

Nu ikväll har pyret haft rena Zumba passet i magen - Såpass att det gjort ont då han viftat och haft sig.
Magen känns helt annorlunda . Som jag skrev tidigare så är den mjukare , men den rör sig också helt annorlunda då han rör sig och kan bli kuligt sned och vind.
Den är jättelångt ned enligt mig och då han spjärnar till så står den jäklart rakt ut!

Nåå.. jag ska bege mig mot sängen och se ett avsnitt med favvo serien så får vi se om man lyckas somna och får sova bättre inatt ?!?


Jeanette






Kommentarer
Postat av: Ludde

Ja nu håller man ju tummar att det händer något,men håll ut allting löser sig!!!!

2012-08-02 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback