WoW !!

Hej allihopa !

Tänkte berätta vad jag fick ut av BB besöket idag.
Ctg kurva, Ultraljud , koll av fostervattenmängd. Allt såg bara fint ut !

Sen ville hon göra en undersökning och en hinnsvepning.
Jag är öppen 4 cm !?!? Blev sjukt glad över detta!

Hinnsvepningen resulterade även i att "proppen" gått idag på kvällen.
Jag har värkar ..även om dom inte är täta eller regelbundna så är dom där ! :)

Händer nu inget iaf så är jag välkommen in på tisdag morgon och då sätts jag igång med tabletter eller dropp. Får inte åka hem förrän pyret kommit ut ! :)

Jag hade aldrig ens vågat hoppats att jag skulle vara en av dom som redan öppnat sig flera centimeter då jag kommer in! WoW ..idag har jag bara gått runt och varit lyrisk och glad över mina onda värkar :)
Nu är det nära !!!

Var så sjukt nervös i dag innan BB -tiden. Både jag & Mr.D har sovit dåligt och var väldigt nervösa inför besöket.
Jag var inställd på att jag skulle bli besviken och hemskickad. Jag vart enbart glad, lättad & peppad av besöket !

Har fortfarande värkar. Enligt min aj aj skala bara såpass att jag måste fokusera andningen vilket inte är så illa men känns ...absolut !

Idag ska jag krypa ned i sängen tidigt ... se på min favvoserie och krama min snygga underbara älskade fästman och njuta av våran sista tid tillsammans innan karusellen - Föräldrarroll sätter igång :) ♥

Mr.D har för övrigt blivit så jäkla duktig på att fotografera. Han tar underbart fina bilder.
Finns risk för att vi kommer ha MASSOR med fina bilder på pyret sen :)

Woooow.. Jag är fortfarande lyrisk... Hur ska jag kunna sova ? :)


Jeanette



Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas det sätter igång på allvar snart då! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback