Rainforest

Hej hopp!
Fick äntligen tag i den sängmobil jag letat ett bra tag.
Mr.D kom hem med denna igår efter jobbet.
Köpte den beggad... Det är sjuka nypris (749 kr )
Löven rör sig upp och ned, den snurrar , lyser & spelar olika medlodier eller regnskogsljud.
Låter ingeting då den rör sig och det medföljer en fjärrkontroll så att du kan stänga av den utan att gå fram.
Det är spejsat & dyrt med baby grejor idag kan jag lova.
Det är dock roligt att kika på alla färgglada ,fina saker som det finns att välja mellan.



Hittills har vi en spjälsäng med allt som skall vara inuti den förutom täcke.
En bärsele, en sängmobil, en babysitter, babykläder och en hårdlift.
En gunga, barnvakt, resesäng + stol.

Min lista på vad som bör skaffas är inte sådär vidare rolig om man ska tänka på ekonomi.
Det dyraste är dock babyskydd( bilbarnstol) , och vagnen.
Har fått tag i ett beggat skötbord för badkar. Har bara inte köpt det ännu.

Har du några babysaker till salu ?
Kontakta mig!



Jeanette








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback