Renovering

Jag behöver en makeover... renovering.
Har inte färgat håret sedan jag fick reda på att jag är gravid då jag inte vetat om det är
skadligt för barnet eller ej.
Behöver toppa barret också... risigt och ojämn färg över hela huvudet.

Tycker det mesta runt omkring mig har fått "förfalla" den senaste tiden.
I början på graviditeten så var jag så trött att jag kände mig konstant bakfull. Sov flera ggr per dag.
Orkade inte städa och plocka undan lika bra som innan.
Är nu sugen på att rensa hela lägenheten och ska sälja bort massvis på loppisarna som kommer nu till våren.
Har 4-5 kartonger hittills och fler ska det bli.
Rensade dessutom garderoberna och det vart två blåa Ikea påsar fulla.
Kläderna kör jag nog på Tradera mest troligtvis.

Just nu känner jag bara ...blää.. för saker. Jag har för mycket av allt !
Jag vill rensa rensa rensa !

Köpte en så jäkla söt grej till bebis idag :) Kan kanske fota sen och visa.
Känner tydligt hur pyret huserar runt i magen nu och Mr.D försöker
hinna med att få känna men det är väldigt svårt att tajma och lyckas med.
Skulle vara mysigt om han får känna litegrann iaf. Jag vet att det kommer att hinnas med i massor men jag antar att vi båda är lite otåliga och ivriga över hela situationen.

Jag är bara sådär ärtigt nöjd just nu!
Jag har det så bra... Vi har det så bra ....!
och äntligen ska livet börja på riktigt med barn och allt vad det innebär.
Varm i magen... Bomull - Jag är bara så lycklig ! ♥



Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback