Jag vill flytta !

Tjolahopp!

Idag har jag haft fullt upp med att rensa & rensa. Jag är sjukt leds och är knappt halvvägs.
Har en hel del som kommer vara till salu. Allt från kläder till köksprylar, ljuslyktor, inredning, porslin, smink, smycken , skor osv osv
Allt rensande av kläder är sjukt och jag tycker fortfarande att jag har för mycket kläder ?!?
Så mycket som jag lyckats rensa ut får mig att fundera på om jag borde satsa på en större loppis ala Arcus.
En baouta omgång på Tradera känns tuuuungt! Det är dock bra med pengar. *klia sig i huvudet*
Undra om bloppisar är nått att ha ? ..Ptjaa du. Jag får ta detta i små doser och försöka komma på lösningar eftersom annars blir jag väl knäpp av detta!
Än så länge har jag bara rensat i köket & i 3 st garderober *gaaaaaaaaah*

Kommer b.l.a att sälja detta :

Trådlös Vattenkokare i Rostfritt. 100kr
Rostfri Digital Micro 350kr
6 St Stora Kaffeglas 100kr
Ställ med kaffekoppar i rostfritt 50 kr
Stelton Pressokanna 100 kr






Hade verkligen varit underbart med en större lägenhet nu. Jag längtar tills vi får flytta !
Vi är ute efter ett lägenhetsbyte i första hand och vill absolut stanna i samma stadsdel där vi trivs så bra.
Helst av allt samma bostadsområde.
Vill kunna göra ett fint litet barnrum till pyret. ♥
Nä nu är jag så trött så att ögonen börjar gå kors och tvärs.

Dags att nanna. Sov sött !



Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback