+ 9 dagar

Jajjamensan ..Nu har jag gått över i 9 dagar. *Pust*
Imorgon är det dags för ett besök på Mvc och hon kommer att ringa upp till BB så man får komma in på en undersökning.
Förhoppningsvis samma dag .. iaf om jag får bestämma
Magen har sjunkit rejält och jag känner att hans huvud har sjunkit ned vid blygdbenet.
Nu försöker jag räkna ned... Jag ska inte behöva vänta allt för länge innan jag sätts igång om inte annat. Som det ser ut nu verkar det dock bli ett Augusti barn istället .
Sätts jag igång 14 dagar efteråt som ska vara max här så startar allt på min lillebrors födelsedag. ( 4 Augusti ) Jag hade som önskat att vår bebbe fick en "egen" dag så jag hoppas inte han kommer då!

Kvavt & varmt nått så fruktansvärt här nu. Man är svullen nått så jäkulst och trött i hela kroppen av värmen. Ser ut som en liten ballong känns det som . Ska bli så skönt att bli av med all vätska sen. Är gode leds på denna stramande känsla överallt !

Nu ska jag ta mig en glass och göra mig redo för natten.
Kanske kommer du inatt pyret ?

Dom gissningar som är kvar på födelsedatum är :

Christina  - 31 Juli

Marina & Lillebror Thomas  - 2 Augusti

Vad tror du ? :)


Jeanette



Kommentarer
Postat av: Linda

9 dagar gick jag över med Anton... lääänge tyckte jag. Hoppas att pyret kommer snart! Kram/ svägerskan

2012-07-31 @ 09:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback