Dag 271 av 280. (96,8%).

Alltså... vilken eftermiddag !
Mr.D kom hem och har haft energi som en solstråle.
Han har gått ned med saker till förrådet, dammsugat hela lägenheten och hjälpt mig att plocka undan.
Vi har hunnit vattna alla blommor på balkongen, diskat och tvättat en maskin, dammsugat soffan osv.
Obeskrivligt skönt att ha så nystädat och fint hemma !! Jag är rent lyriskt lycklig över detta då det är en sån lättnads känsla att bara kunna ligga i soffan och vila och ladda batterierna utan att se allt som man borde göra ist för att vila.

Min söta mormor kom förbi en sväng också. :) Vi bjöd på hembakad rabarberkaka och vaniljvisp.
Funderar på att göra en ny rabarberkaka inför helgen imorgon på dagen. Har iaf tagit fram rabarber från frysen.
Den är sjuuuuukt god och superenkel att göra!

Tänkte även lägga ut lite av de där gravid bilderna imorgon på dagen.
Ville bara skryta om vilken fantastisk sambo jag har och hur fint vi har det hemma just nu :)

Om jag är riktigt duktig ska jag plantera om lite blommor här inne imorgon också.. Fast bara kanske..
9 dagar kvar till BF datum. Har kommit på mig själv sitta och prata i min ensamhet med magen.
Jag försöker övertala honom att komma ut nu . Vi får väl se om han lyssnar på mammsen nått :)
Har iaf fått ett tecken på att nått är på gång !

Nu ska jag bängla ned mig i badkaret för en dusch. Sen ska jag börja läsa på en ny bok.
Puss på er !


Jeanette



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. vad roligt att du hade hittat min blogg :)

Nu får jag se till att läsa ikapp här, brukar tyvärr inte kolla så mycket bloggar, men det är kul att läsa om andra som är i samma sits!



Men på tal om katterna så märker man innan om de blir svartsjuka (för det mesta) Då brukar de kissa på bebisens saker och liksom markera att det händer för mycket... Och så är det oftast osteriliserade innekatter som kan bli lite knasiga. Men de flesta katter tar det med ro. Kanske kryper undan lite i början men sen så vänjer de sig också. :)

2012-07-13 @ 12:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback