Jag blir spattig !

Hejsan !

Här händer ingenting ... :(
Jag börjar bli en såndär jobbig gnälltjej nu, men tyvärr har jag svårt att ens tänka på nå annat än att jag tycker att bebisen ska komma ut.

Imorgon är dagen D - Beräknad födsel 21 juli.
Jag vill verkligen att han kommer i helgen!
Ena stunden tror jag också verkligen det , och andra stunden blir jag deppig och tror att jag ska behöva gå två veckor över tiden och bli igångsatt.
Allmänt känslig och väldigt enkelspårig i mina tankar kan man säga! Bebis bebis bebis... Yada yada yada!

Fullkomligt livrädd inför förlossningen samtidigt som jag längtar efter den då jag vill träffa våran son och se honom för första gången ♥
Man är rädd, förväntansfull, orolig, nyfiken & nervös.

Segaste dagen på länge -sitter bara hemma och degar.
Vi har rännt runt som yra höns de senaste dagarna och hälsat på folk och gjort allt för att få tiden att gå.
Idag har Mr-D varit nyttig och fixat nått på bilen, men jag .. jag har bara suttit vid datorn och degat.

Blir knappast bättre då man har för mycket tid till att tänka ! Ååååååhhh
Nu måste jag hitta på nått innan jag blir spattig !


Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback