Jag försöker...

Jag försöker verkligen koppla bort och njuta med Mr .D istället för att älta bebbe i skallen.
Idag har vi grillat på balkongen och sen har jag stekt lite Krabbelurer .
En sorts sockerkaks efterrätt som blir som små bullar man äter med sylt & grädde.
Något som min mamma brukade göra åt mig då jag var liten. Väcker barndomsminnen :)

Har plockat lite här hemma och försöker hålla undan så att det inte ska vara kaos här
hemma då man kommer hem från BB sen.
Ska se en film som jag längtat efter att se alldeles strax.
Vi har haft en mysig dag tillsammans även om jag inte lyckats koppla bort alla dagens timmar.
Då jag tog en dusch kom tårarna igen .... Har nog aldrig gråtit så mycket i frustration tidigare.

Är så leds på att allt är tungt precis hela tiden, är leds på att magen är ivägen precis hela tiden, är leds på att försöka hitta kläder, är leds på värmen, är leds på hormonsvallningarna, är leds på att pyret sparkar och bonkar så det gör ONT!, är leds på väntan , är leds på att gå omkring och vara orolig, är leds att inte kunna ha på sig ett par vanliga skor, hmm.. skulle kunna fortsätta en bra bit till.. men ni hajar grejen... JAG ÄR LEDS !

Nu tar vi nya tag och försöker mysa ned oss i sängen , se film och stänga av hjärnan igen :)
1...2...3...
Har jag inte ett bättre tålamod efter allt detta så vet jag inte vad ;)

Godnatt ! ( + 8 dagar idag *suck* )


Jeanette




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback