Jahapp...

Dagens MVC besök resulterade i följande - Besvikelse !

Den 5 Augusti ( Inte 4,e som jag trodde ) är den dagen jag passerar graviditetsvecka.42
Det är tydligen FÖRST då man är välkommen på BB.
Så har bebben inte kommit förrän då så ska jag ringa upp på förlossningen den 5 Augusti och då får man komma in för en undersökning ?!?!
Är det inte ens säkert man sätts igång då ? Shit va leds man blir !

Fick iaf en hinnsvepning som kan dra igång saker och ting och hon sa att livmodertappen var mjuk och hade kommit fram en bra bit. Det ska tydligen vara bra iaf!
Hinnsvepningar kan även resultera i pinvärkar där inget händer också, men i det här läget tar jag risken !
Huvudet hade sjunkit sen sist men han är fortfarande inte riktigt fixerad ? *suck*
Har märkt att magen har mjuknat en hel del sedan han sjunkit. Känns helmysko att inte ha sin stenhårda ballongmage.

Såpass att jag kanske börjar förstå vad folk menar med att man kan sakna sin mage efteråt ?
Nog är man allt bra j*vla rolig! Aldrig är man nöjd :P

Mr.D är så söt - Han sitter och ser förväntansfull ut direkt vi kommer hem och säger att han verkligen hoppas att hinnsvepningen startar något.
Jag älskar att se då han blir engagerad och förväntansfull över bebis.
Då blir jag blödigt varmt i mitt hjärta ! :)

Nää, vi ska försöka fördriva denna dagen med lite shopping.
Ska ge oss iväg nu .

Håll tummarna för att hinnsvepningen ska resultera i nån happening mina vänner :)


Jeanette




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback