Mysig söndag

Biltema, Bilbingo med brorson och Jv grillen.
Vann tyvärr inget på bingon, dock var Alex ett nummer ifrån storvinst på freeplay,en.
Han vart så besviken då bilen brevid oss vann istället :(

Efter allt det intensiva jobb med flytten så glömde jag mitt i allt berätta att
de kom en bebis några dagar efter beräknad datum för S & R.
En supersöt prinsessa som växer så det knakar och har ett galet smittsamt leende ♥
När man träffar henne så längtar vi verkligen efter att få träffa vår bebis. :)

Mr.D & pappsen var och fyndade kombi igår. En del småfix på den som jag hoppas min käre sambo
fixar inom kort, men den är riktigt skön att åka och ser fin ut :)
Den är stor och rymlig och blir perfekt med barnvagnen. Dock känns den läskigt stor för mig att köra , men det är säkert bara en vanesak.
Mr.D var så nöjd & glad över sitt fynd igår.. och det är bara så härligt att se honom sådär glad !
Det är omöjligt att inte bli smittad då han är på det där humöret ♥

Nu har han även gått på semester så vi ska hitta på så mycket bus vi kan innan pyret tittar ut , för att sedan försöka insupa det stora som skett tillsammans !
Jag har fortfarande jättesvårt att koppla ihop ordet mamma med mig. Det känns så overkligt än så länge!
Men oj vad jag ser fram emot att bli just det ... Mamma !

Nu börjar alla komma med samma fråga - Men är det inte dags snart ?
Än så länge är det inte så jobbigt , men vad jag har förstått så blir man ganska leds på denna fråga inom kort.
Jag försöker att kyligt räkna med 3 veckor till. 1 vecka till BF datum (6 dagar), och så två veckors övertid.
Då kan jag inte bli besviken ! Hellre det än att vara bombsäker på att han ska komma ut i veckan tex, åså får man vänta ytterligare två veckor innan man sätts igång .

Kan ni förstå så häftigt  ?!?!
Snart är han här hos oss.... våran lilla kille ! :)

Nu blir jag blödig.. Haha ! Gud vad hormornerna svallar nu !
Tror nästan det e som värst för mig nu. Kan gråta och gnälla för att helt plötsligt börja skratta åt hur löjlig jag är.
Stackars Mr. D - Han kan inte ha det så lätt :) Hur ska man kunna förstå en som bölar, och tycker synd om sig själv som helt plötsligt skiftar abrubt och tycker allt är enbart komiskt ?!? :D

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite hade jag tänkt.
Det slutar oftast med att jag bänglar med en massa annat, blir för trött för att läsa och somnar till ljudet av teven i allafall!:P
Finns en hel del böcker som jag faktiskt vill läsa men jag är fruktansvärt dålig på att komma igång!
Ajja... vi får väl se om jag lyckas i afton :)

See yah !


Jeanette








Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var billigt!! Skönt att de snart är över och de små är här :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback