Luftkompressor i pungen ? :D

Bjussar på en dagsfärsk bild så ni får se hur stor maggen hann bli innan pyret kom ut!
Precis allt på kroppen är svullet och jag har inte tröjor som täcker hela magen längre :P

Denna bilden finns även på Facebook , då Mr .D lade upp den på sin vägg.
Fick roligaste kommentaren ever från en av hans vänner.
- Fan D ,har du en luftkompressor i pungen eller ? ;)
Fick mig ett gott skratt ! :D

Alltså - inget idag heller!
Fortfarande inga känningar eller tecken på att något är på G :(

Har försökt promenera lite idag för att kanske sätta igång nått, men tyvärr så orkar jag inte
promenera särskilt långt alls utan att ryggen krampar.
Sen blir det ju mer som ett vankande/ tultande framåt än ett promenerande :)

Inatt vart jag både så rörd & så avundsjuk att jag började böla då jag läste hur en tjej
i min ankomstgrupp / juli fått sin bebis några dagar tidigt & skrivit ett fint inlägg om detta.

Gud vad vi längtar !
Ord kan inte beskriva den jobbiga längtan man kämpar med ..timme för timme... dag för dag
i väntan på att få uppleva livets mirakel tillsammans med den man älskar och att för första gången få möta blicken hos den lilla pojken som är vårat barn - våran son ♥


Jeanette








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback