På torsdag ?

Det blev en mysig dag idag.
Vi har köpt oss en Iphone "spelare" vi ska ha med på BB om jag skulle vilja ha musik.
Två nya krukor till köket,då Gaston är expert på att paja krukor.
Refill kasetter till blöjhinken som vi fick , en ny mus till min dator och ett minnekort till den nya fina kameran.
Bara saker vi "behöver" fast ändå roliga saker :)

Det blev sallad till middag hos Linda. Supersmarrigt och trevligt sällskap!
Mr.D hade med kameran som vanligt och fotade en hel del fina bilder på deras hund Walle.

Har faktiskt haft mer känningar idag på eftermiddagen då det lixom trycker mer nedåt och jag får en del
förvärkar som gör ganska jäkla ont. Då jag såg mig själv i spegeln nu ikväll fick jag asgarva då magen är helt sned.
Han måste ligga på nått konstigt sätt :P
Morsan & lillebror säger att han absolut kommer på torsdag :)
Det bara är så ! .... Det vill jag gärna tro på ! :P

Kommer bara fler och fler bebisar i min ankomstgrupp och jag blir så avundsjuk trots förlossningsberättelser som inte alls låter roliga !
Visst fasen är jag orolig men just nu handlar det bara om att allt ska sätta igång.
Vi är så enormt nyfikna på våran lilla plutt nu !

Har påbörjat en ny period där jag nöter min favorit serie Private Practice på kvällarna.
Jag bara älskar den serien :) Mr.D har hittat en ny säsong åt mig ♥ *wiee*
Så då kan ni gissa vad jag ska göra ikväll ? Tjing !


Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback