Kalas

Idag (Igår, då klockan är efter 12 nu) har vi firat Alexander som blir tonåring :)
Han fick en Onepiece av oss och såg väldigt nöjd ut med det. Det bjöds på smaskens fika och god tårta.
Fick hem utemöblerna och ska göra iordning dem imorgon om vädret tillåter.
Tyvärr är det lovat regn, men jag hoppas att de har fel !

Känns superskönt med helg och jag hoppas vi får sova lääänge imorgon och bara mysa på.
Ska eventuellt hjälpa en kompis med lite målning men i övrigt ska det slappas och mysas :)

Sista föräldrarutbildningen är gjord och nu sist handlade det mestadels om ammning.
Gud en sån hysteri det kan bli kring detta ämne.
Jag är inte orolig för detta nu och tror att det kommer gå fint. Skulle det inte göra det så finns
det ersättning och det viktiga är att barnet mår bra och växer som det ska.
Det måste vara jättejobbigt att känna sig "misslyckad" och inte lyckas amma då det är påtryckningar från höger och vänster och hela ämnet blir så stort.
Finns förmodligen nog mycket att oroa och noja sig över ändå då man är nybliven förstagångs mamma.

Igår ( Förrgår) fick en vän en dotter. Grattis John och Linnea!

Nu ska jag krypa ned med hjärtat i sängen *kurr*
Trevlig helg där ute !


Jeanette




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback