Premiär

Vi premiärgrillade på ballis igår bara jag & hjärtat.
Försöker passa på att mysa bara vi två nu medans vi kan ♥
Åkte & köpte oss en elgrill och färdigmarinerat kött, potatissallad & vanlig sallad. Till efterrätt hade vi köpt oss varsin schlabang ( Stavas det så ? ) En bakelse alltså :)
Det vart iaf supergott och vi satt ganska länge på balkongen innan vi gav upp då det började blåsa ganska kallt.
Pratade om framtiden och alla känslor inför allt som komma skall.
Det är liksom skrämmande & spännande och superhärligt på en och samma gång !
Vi längtar verkligen efter pyret nu !! :)

Solen skiner idag också och vi hade tänkt åka på en lite turné och hälsa på lite folk.
Mr.D ska bara se färdigt en film och jag ska lyckas hitta något att ha på mig.
Tog gode lång tid igår att försöka hitta något roligt och sommrigt i en garderob för en smalis då man är rund som en tunna :)
Har allt som allt gått upp 20 kg nu ! Woi woi !
Nästa graviditet.. om det blir någon ..ska jag försöka mig på att tänka mer på kost och motion.
Sifforna i sig bryr jag mig inte i , men det är gode tungt att bära på alla dessa extra kilon.
Förhoppningsvis funkar min amning bra sen och då kanske de flesta kilon rasar av sig själv.
Måste erkänna att det är lite jobbigt då man inte vet hur kroppen kommer att se ut eller har påverkats efter graviditeten och om man kommer att känna igen sig själv liksom.
Det viktigaste är oavsett att pyret mår bra och att allt är bra med honom..Det ytliga får komma senare.

Nu ska jag prova en outfit jag har funderat fram och se om det funkar :)


Jeanette






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback