3 år

Var hos tandläkaren idag.
Lagade två hål. Det gick superbra och bedövningen tog direkt !?!
Har typ aldrig hänt förut men jag är då bara glad för det.
För er som inte vet så har jag så extrem tandläkarskräck att jag blev sövd för att laga munnen sist.
Har bara en rotfyllning kvar och sen är munnen felfri :)  Är så lättad !
Har väntat mig det värsta då jag inte kan ta den lugnande medicinen , trots detta är jag lugnare än någonsin.
Fick inte sova ordentligt inatt. Somnade inte förrän vid 4 tiden i morse.
Delvis nerver inför tandläkaren men mestadels måste jag skylla på pyret.
Han hade nått slags akrobatpass i magen och rörde på sig som aldrig förr.
Det gick inte att slappna av ordentligt så som magen vobblade och for omkring.

Idag har det varit jag & Mr.D i 3 år.
Då jag kom hem stod det tulpaner och ett jättefint kort på köksbordet ♥
Vi firade med en stor portion vaniljglass med jordgubbar, chokladsås och minimaränger.
Det var supergott med jordgubbar. Var så länge sen jag åt det !





Jag älskar dig obeskrivligt mycket  !
Om jag fick en blomma för varje gång du gör mig glad , så skulle jag ha en trädgård att gå i för evigt.




Du & Jag Mot Världen ♥



Nu ska jag ge mig på ett försök att få sova bättre inatt.
Godnatt!


Jeanette

Kommentarer
Postat av: Carita

Grattis

2012-03-27 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback