Förändringarnas tid är här

Lämnade 7 kartonger med prylar på loppisen. Hämtade hem 3 styckna och en dryg tusenlapp i cash :)
Provar sälja resterande och lite nytt som jag ska rensa ut till dess på Gammelstads loppis som är i slutet på april.
Blir perfans !
Är jättenöjd med mina egna fynd. Har gått igenom alltihopa och lyckades verkligen hitta saker som jag tycker om.

Nästa "mål" är att sälja bort en hel del kläder och skor på tradera.
Ska börja med att fota alla grejer i veckan.

Upplever att jag har lite mer energi nu. Tror faktiskt vårsolen är en av de bidragande effekterna.
Förändringarnas tid är här !

Har lämnat in papper på lägenhetsbyte också. Håller tummarna på att allt ska gå som man önskar :)


Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback