Kanske ?

Tittat på en lägenhet idag. Törs inte ropa hej ännu ,men det känns bra och verkar lovande.
En fin trea på ett annat område men fortfarande i samma stadsdel.
Gillade planlösningen. Stort vardagsrum, och toalett. Hallen större och mer fyrkantig och så även köksdelen du ska möblera med bord och stolar var betydligt större än här.
Hmm .. haha alla rum var nog med eftertanke större + ett extra rum då ,och dessutom källarförråd ! *Wiee*
Lägenheten kändes mysig och hemtrevlig och jag tror nog att man skulle kunna trivas gott där.
Dessutom behålls kötiden vid ett byte om man trots allt inte skulle trivas.
Den enda nackdelen är att det inte är bottenvåning!

Känner mig upprymd & förväntansfull! Tänk om det vore så väl att det skulle gå vägen ? :)
Så många fördelar / positiva sidor med det att det vore fantastiskt skönt !

Är sjukt trött i skallen idag. Har genomgått en sak som jag väntat på länge ,och är väldigt nöjd med att fått detta gjort..äntligen !

Nu är det sent och jag ska hoppa i säng.
See yah !


Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback