Leksvik Hallmöbler

Sökes
Vill ha både hatthyllan & skostället.
Har du eller vet du någon som har detta till salu ?



Har ju detta i hallen nu , men det är avsågat och anpassat efter just denna hallen på millimetern.
Vet ej om vi skulle lyckas flytta på detta utan att förstöra tapeten + att jag ej vet om stabiliteten blir densamma om vi har de fristående sedan.

Kanske någon som har något annat roligt förslag till salu för hallen ?
Jag är ju väldigt förtjust i denna kombination och vet inte om jag just sett något annat som fångat mitt intresse.
Samtidigt vore det ju roligt med något nytt !?!


Jeanette

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Har detta set till salu, väldigt sparsamt använt, maila om du fortf är intresserad,

2012-08-11 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback