Magkänsla

Myslördag på hemmaplan !
Har varit  toktrött och seg idag.
Duschat lääänge, ätit gott och sen har vi ätit lite godis & chips framför teven.
Mr.D fick ett infall och åkte och handlade massor med gotta och så mös vi ihop oss i soffan *kurr*

Pyret fortsätter vara aktiv och sparkar som aldrig förr. Jag undrar om det kommer att vara såhär aktivt hela tiden framöver eller om bebisen har extra energi just idag ?!? Hela magen guppar och rör sig ,och det har bergis inte gått en kvart utan en rejäl spark på hela dagen.

Har tagit en magbild idag, har bara inte fört över den till datorn ännu.
Tänkte bjussa på en bild så ni får se hur stor min mage är nu :)
Går in i v 23 idag. Jag tycker tiden går så himla fort, nästan för fort!
Kanske p.g.a att jag vart framflyttad ca en månad då jag bytte barnmorska ?
Min magkänsla stämde verkligen gällande den andra barnmorskan och jag kände mig inte alls trygg med henne.
Visade sig att hon hade fel och tabbar på massor med ställen i journalen.

Nu ska jag krypa ned i sängen . Sov sött & ha en fin helg alla där ute !


Jeanette




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback