Pust

Jag är pissleds på mitt hår ! Det går ju inte att göra nått alls på skallen.
Den enda lösningen för utsläppt hår är löshåret , men det är jag för lat för att jiddra med och det är
dessutom obekvämt.
Tror jag vill klippa mig kort likförbannat. Kanske något att önska sig i present då man fyller år ? - Ett besök hos frissan med klippning och färgning.
Är bara rädd att jag ska se ut som en boll i nyllet i sommar och då är inte kort hår det mest klädsamma.
Rejäla I-landsproblem säger jag bara... Voi voi !

Åkte och fikade med kära Linda idag. En grillad smörgås med skagenröra *Mums*
Shoppade även lite och jag köpte mig ett par ljusstakar och nya kattmatskålar.
Orkade inte gå och stå allt för mycket  ..speciellt inte proppmätt :)

Idag är jag överhuvudtaget skitlat ! Finns en massa saker jag skulle behöva göra men jag orkar knappt tänka på det och blir anfådd så fort jag gör minsta ansträngning. Tror jag har en latperiod helt enkelt!
Det är ju bara det att jag anser att det inte finns utrymme att ligga och lata sig nu. *pust*
Som jag förstått det så är man väldigt trött i början och i slutet på graviditeten.
Jag var sjukt trött de 3 första månaderna , men jag hoppas verkligen jag slipper en till trött period på 3 månader mot slutet.

Nä nu får det vara slutlatat här. Ska kila och starta med middagen.
1.2.3 ....


Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback