Tittut UL ? & Loppis


Loppis i Sunderbyn idag och jag har både sålt och handlat.
Ska hämta osålda saker och pengarna i eftermiddag. Får se vad man har tjänat in ? :)
Handlade själv mammabyxor, kofta och ammningstopp. Badbalja, mobil, och ett par leksaker + en massa babykläder. Är såpass inne på att pyret är en kille nu så att man handlar bara pojkkläder.
Kom på mig själv där borta på loppisen ... - Vad gör vi om det är en tjej ? :)
Det e tur vi har vänner som har tjejkläder i sådant fall.
Skulle så gärna vilja göra tittut ultraljud enbart för nöjes skull och för att kunna könsbestämma bättre.
Tror det ska finnas i Umeå ? Har jag fel då ? Hittar ingen större info då jag googlar.

Skulle vara så himla mysigt att få göra det ! :)

Nu ska jag fika...


Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback