Snart 6 månader

Imorse höll pyret igång i magen och boxade och hade sig så hela magen guppade.
Börjar tycka att detta är riktigt mysigt då jag "vant in mig" lite med känslan.
Rörelserna märks mer och mer och man kan urskilja om det buffas eller sparkas. Ibland känner jag även att det slås en och en annan kullerbytta då hela magen böljar med i rörelsen :D

I början på nästa vecka ska vi lämna in papper om lägenhetsbyte och hoppas på tidigt positivt svar.
Blir en hel del att göra om det blir flytt och man är ju inte direkt smidig nu för tiden.
Ju tidigare vi får det gjort dessto bättre ..för smidigare blir jag då absolut inte ;)

Har en hel del grejjer nedpackade i flyttkartonger att sälja på loppis inom kort som jag måste få tömda om vi ska flytta. Funderar på att sikta in mig på Sunderbyn,s Bytardagar den 31 mars.

Herregud vilka förändringar vi kommer att få gå igenom den nämsta tiden.
Livet kommer bli annorlunda på så många vis.
Klart nervigt då allt är nytt & okänt, men samtidigt så härligt och mysigt.
Jag längtar efter vårat "nya liv"nått så oerhört !
Känns svårt att ens försöka föreställa sig känslorna som kommer att infinna sig.
Undra på vilket sätt man förändras som människa ? Ska bli underbart att få uppleva den här starka oslagbara kärleken som man fått berättat för sig också. Kärleken till ett barn ♥ Vårt barn!

Nu kommer hjärtat med Max-mat så här ska frossas.
Guuud va jag äter nu för tiden! Känner mig hungrig mest jämt :)



Tillbaka :
Det där var gott. Provade den nya Grand de luxe hamburgaren Bacon & Guacamole.
Ingen direkt topphit ,men klart god burgare.
Jag trycker ett helt mål med + meny nu för tiden ... helt sjukt !
I "vanliga fall" dvs då jag inte är gravid så orkar jag bara en halv burgare & aldrig alla pomfrittes.


Ska bjussa på en bild på bebismagen från förra veckan : v 22 ( 21+6 )
För er som inte hänger med i veckor & inte ids räkna så är det 5 månader & två veckor.



Lilla ♥-e magen :) 17 mars

Going strong ..snart 6 månader.
Känns som om tiden går alldeles för fort ibland och jag hänger knappt med.
Ska tvinga mig själv att varva ned lite och försöka leva i nuet så jag hinner njuta av att vara precis där jag är.

Var & lunchade på stan i fredags.
Sjukt god fredagsbuffé på Waldorf. Deras aioli är oslagbar !!
Tack för förslaget fina Sanna ♥
Inhandlade en silverkedja på Fritz Olsson för att hänga förlovningsringen i ...tyvärr kan jag inte ha den på korvfingret nu . Haha ! Det är lixom för "fluffigt" :)
Sen gick vi en sväng på marknaden. Jag köpte även lite munkar som var sjukt smaskiga.
Nu ska jag fortsätta njuta av helgen.
Tjing!



Jeanette







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback