Det går undan !

Femtusensexhundrasjuttio gram ♥
Lilla gubben väger nästan 6 kg och har vuxit ur storlek 62 redan. 1 mån och 1 vecka gammal.
Vissa 62,or funkar men de flesta är nu för korta . Jesus.. det gick undan. Han är 63 cm lång!
Storlek 50 var aldrig aktuellt 56, och 62 har hunnit passera.
Han ligger som sagt 3 steg över "normal"-kurvan på sin längd och man undrar ju om han
kommer följa denna kurva även i vinter.
Isf blir det en vinteroverall i strl 74/ 80 nånstans !?! Låter orimligt men vi får väl se.
Storlek 68 ska ju vara för barn i ålder 4-6 månader =P Pyttsan !

Här hemma fortsätter vi jobba på en vardag som flyter på med hyffsade rutiner.
Går faktiskt bra. Den senaste tiden har Elton betett sig mer som en bebis "ska" göra och faktiskt sovit på dagen.
Han har varit jättesnäll och skiner som solen speciellt på mornarna. Såpass att jag faktiskt kan sätta honom i babysittern och ta en dusch medans han filurar. Hur härligt som helst !

Har egentligen massor att skriva men just idag så är min hjärna bara virrig och trött.
Blir det för många intryck på dagen så blir jag gråtfärdigt trött... och idag är en sån dag *gäsp*

Ger mig på ett nytt försök en annan dag.
Tjing !


Jeanette

Kommentarer
Postat av: madde

hehe så olika det kan vara :) Theo kan fortfarande ha stl 74 på vissa plagg och han blir snart 1 år :P visserligen hade dom ju lite olika startvikter :)

Svar: Haha ja bara liiiite olika startvikter ;)
Jeanette

2012-09-17 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback