Rensning

Aldrig tidigare har man uppskattat en dusch såsom man gör nu för tiden!
Bah så ni vet :)

Idag ska jag försöka börja ta tag i lite rensning här hemma.
Ska stå och sälja på Coop Arena loppisen den 29 sep. Dvs nästa lördag.
Känner att det är alldeles för trångt hemma men har inte en aning om vart jag ska börja rensa ?!? :)
Ska vara benhård med mig själv och rensa bort allt som inte använts det senaste året !
Tyvärr har jag nog mest kläder att sälja och det tjänar man mera på att sälja på tex Tradera.
Men orka !?! Ja vi får se ....
Tar emot att börja då jag vet att det blir jobbigt, men det är såå skönt efteråt !

Har bokat in en efterkontroll på Mvc. Efter det har jag tänkt försöka mig på att börja träna lite smått.
Bort med mina bebiskilon ! Ska försöka sätta ett rimligt första mål och hålla ut och ha tålamod.
Det är ju det som är min svårighet.... Ha tålamod och ihärdighet. Att fortsätta då man tycker det är pisstråkigt.

Drömmer om nytt boende idag... Finns ett "mål" med det också och för min del är det inte hus än så länge.
Bottenvåning och större.. fortfarande i samma stadsdel som jag vuxit upp i.Mysig uteplats och nära skola & dagis.Vissa tycker kanske det är aptrist att stanna där man är uppvuxen. Jag älskar det!
Trygghet & minnen i massor. Har en speciell kärlek till Gammelstad & skulle nog
helst av allt bo i Kyrkbyn om jag fick bestämma men det är nog väldigt svårt att hitta lägenhet där!

Nu ska här bytas blajsing och äta middag innan jag drar igång med min rensning.
Tjing!


♥ Jeanette ♥



WoW ! Sitter och tittar på mina pojkar och Elton har precis hittat sin tunga.
Han är på toppenhumör och skrattar... och så härmar han pappa och räcker ut tungan.
Vi tänkte att det bara var tur , så Mr.D provade och provade säkert tjugo ggr och varenda gång kom Eltons tunga ut följt av ett smajl ♥ Han är så klok våran lille brainiac =)










Kommentarer
Postat av: Nina (Sinisalo AFF)

Halloj!

Skoj med loppis. Och skönt med en rensning, även om det är ett stort jobb.

Btw här är det någon som hittat son tunga också, och gör lite dov roliga smackljud med den :)

Ha det så gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback